sagor slutar alltid med ett lyckligt slut, för att i verkligheten slutar det aldrig lyckligt

hm, livet är inte alltid lätt right? och nu för tiden funkar det inte alls. glömmer, kommer tillbaka, glömmer, kommer tillbaka. suck! när tar det slut? önskar att jag slapp, önskar att det aldrig började, men jag får bita ihop like always. sitter hemma hos mamma, pappa ville ha mig hemma idag, han ville inte att jag skulle sova borta eller ''springa runt'' blääääe på honom! mjaa.. sportlov (?) vad har jag gjort, sovit borta, haft jouline hemma hos mig, kollat på barnhemmet med min 14 åriga brorsa och min pappa som är 40! min bror vågade knapt se på den, geeek! sen så har jag och jouline tagit oss enda ut till hässelby gård för att kolla runt där hip hip hora inspelades, låter det kul? kanske inte, men det var roligt. sen har det hänt en massor av annat som jag nog inte kan ta upp, eftersom min kära farmor har fått tag på denna blogg, och just nu sitter hon och läser så sho farmor! well, skriver mer senare. pussi / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0