blö för snö


jaha, imorse när man kollade ut genom fönstret så såg man någonting vitt glänsa.. PÅ MARKEN! snö, igen.. wieho. jag borde sluta skämta, när de blev lite ''vårigt'' förut, så skojade jag med ett par vänner & sa jag önskar att de vore snö nu, så vi kunde gå med vinterjackor mössa vantar, se barnen springa runt med termobyxor blablablabla.. sen efter de, snöade det. & igår när jag och min vän anna satt och kollade på låt den rätte komma in, så skojade jag igen & sa guud vad skönt med snö, kan den inte komma nu i verkligheten också? 20 minuter senare snöade det. VAD ÄR DET HÄR?! ska sluta med dom där hemska skämten nu. skolan har gått åt helvete, tråkig som vanlig, störd vikarie & tråkig spanska. blö, vad jag hatar skolan. finns de någonting att göra åt det? noope. fyfan. jaja, se yah! pussi /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0