På andra sidan jorden, på andra sidan stan. Finns ingenting att göra, har sovit hela dan.


idag har de vart skola, anna, nina, ogge, tony & micke, sen dh på femman oxå. niiiice! 
eftersom att jag är sveriges segaste människa på att gå upp på morgonen borde jag nog gå och lägga mig klockan sju varige dag, men naej jag håller mig vaken hur länge som helst, & gör alltid jag egentligen inte borde göra. jag gör bara som jag vill hela tiden, kolla på tv, sitta vid datorn, smsa lite för mycket, eller lyssna från håkan hellström till chris brown, men håkan är bäst. hihi se så vilken skojsig bild på mig, jag hade lust med att lägga ut den, fråga mig inte varför. well, se yah!
pussi/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0